Merces

Specialist eHRM


Specialist eHRM

Ben je op zoek naar een uitdagende functie binnen een enthousiast team in een veelzijdige en volop in beweging zijnde organisatie?

Merces is op zoek naar energieke teamspelers die als Specialist eHRM ons team willen komen versterken. Afhankelijk van je ervaring en achtergrond, kun je binnen onze organisatie lekker doorgroeien of instromen op een passend en uitdagend niveau.

Functie-inhoud 

  • Je bent de inhoudelijke steun en toeverlaat voor klanten bij operationele ad-hoc vragen en calamiteiten.
  • Je ondersteunt op professionele en zelfstandig wijze klanten met hun personeel- en salaris administratie.
  • Je bent op locatie inzetbaar voor de ondersteuning of vervanging van medewerkers op het eigen specialisme.
  • Je houdt de voortgang van de werkzaamheden of de afhandeling van klantvragen in de gaten en informeert klanten hier actief over.
  • Je deelt relevante informatie over de klantorganisatie of over specifieke ondersteuningsbehoeften met het team.
  • Je signaleert op basis hiervan kansen en mogelijkheden, brengt adviezen uit en stelt verbeterplannen op.
  • Je legt verbanden tussen zaken die bij de klant spelen, zoekt naar de oorsprong van problemen en naar de vraag achter de vraag.
  • Je neemt als projectmedewerker deel aan interne projecten.

Wie zoeken wij? 

Wij zijn op zoek naar iemand die zijn kennis direct omzet naar meerwaarde voor de klant. Je weet dat goede communicatie essentieel is en gaat (pro)actief op zoek naar de werkelijke behoeftes van onze klanten. Daarbij geef je geen standaard antwoorden. Jij weet verbanden te leggen tussen dat wat er bij de klant speelt en de initiële servicevraag.

Jouw profiel 

  • Je heb MBO+ /HBO-werk- en denkniveau op het gebied van personeel- en salarisadministratie
  • Je hebt aanvullende basiskennis op het gebied van loonadministratie (PDL, VPS)
  • Je hebt bij voorkeur kennis van personeelsinformatiesystemen zoals HR2day, Youforce of Afas Profit
  • Je beschikt over een gezonde dosis wilskracht, doorzettingsvermogen en energie
  • Je hebt ervaring binnen een dienstverlenende, administratieve functie
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B
  • Affiniteit met onderwijsadministratie is pré

Arbeidsvoorwaarden 

  • Fulltime baan (38,5 uur)
  • Goed salaris waaronder een 13e maand en bijdrage in ziektekosten
  • Flexibele arbeidstijden
  • Loopbaanbegeleiding (opleidingen en trainingen)

Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur dan een motivatiebrief samen met je cv naar: vacature@merces.nl

Heb je vragen n.a.v. deze vacature?

Neem dan contact op met Walter Rijnardus, Directeur op 088-648 91 00.

Meer weten?

Wij denken graag met u mee.

Medelsestraat 5 | 4005 VA Tiel
088 648 91 00 | info@merces.nl

Contact >